Nazosnaz Rengin canm bende pozitifm eve gelen sağlık memurlarna sordum 14 gün sonra tekrardam test yapılacak mı diye hayr dendi nasıl anliycqz negatif olup olmadni
Rengin Nazosnaz cok gecmis olsun. Benim bildiğim test yapıyorlar ve ona gore bitiyor karantina ama suan saglik sistemimiz sahlandigi! İçin neden öyle dediler bilmiyorum
Nazosnaz Rengin bende anlamadım kendi kendine geçiyor 14 gün içinde dediler ama insan genede bı negatif olduğunu duymadan rahat edemez nolcak bilmiyoruz
Mirayinannesi20 Gokceg Corona testi nasıl yapılıyor acaba bazıları burnuna çubuk sokuyorlsr diyorlar bazısı kanından dio biri ağzından diyo anlamadım gitti valla hangisi doğru
Elmaliturta_ Rengin yaa nasıl oldu acaba eşim suan karantinada ama sikayetleri kalmadı test yaptırsa negatif cıkarsa dışarı çıkabilir mi nasıl oluyor nereye bildiriyoruz yardımcı olur musunuz
Rengin Elmaliturta_ evet yeniden test yapılacak ama bazen gerek yok diyorlarmis onların belirttiği sureyi doldurduysa çıkabilir diye biliyorum ama dedigim gibi bazen test yapiyorlar ona gore bitti diyorlar bazen de sözlü oluyor
Elmaliturta_ Elif3753 yaa nasıl oldu acaba eşim suan karantinada ama sikayetleri kalmadı test yaptırsa negatif cıkarsa dışarı çıkabilir mi nasıl oluyor nereye bildiriyoruz yardımcı olur musunuz
Elif3753 Elmaliturta_ ben onbirinci gun kendi istegimle test yaptirdim, negatif ciktim ikce sagligi aradim karantinam bitti mi diye bitti dediler
Elmaliturta_ Elif3753 anladım iyiymiş valla bende arayıp öğreniyim. Umarım oluyodur. Peki negatif cıktığına dair belge istediler mi