Aygul1996 Kızlar bebeğim memede uyuyan bi bebek 46 günlük. Çok uykusu var belli hatta memede uyuyo gibi oluyo ağlayarak memeyi bırakıyo veriyorum memeyi 5sn sonra yine ağlıyo. Süt geliyor görüyorum. Gaz yok kaka yok pişik yok. Sürekli ağlıyor napıyim bana akıl verin lütfen. Emzik almıyor bu arada
TugbaSaray Aygul1996 canım benim kızım da öyleydi ağlayarak memeyi bırakıyo itiyodu doktor direk sancısı var dedi gaz damlası veriyorum bende düzenli olarak. Bazen tüm gazını cıkardı sanıyoruz ama malesef cıkmayanlar da oluyomuş 😔
EmineGneDemir Aygul1996 bizde de aynı durum oluyor sıkınca süt geliyor normalde ama diğer memeye geçince susuyor vende sütün az geldiğini düşünüyoeım ozaman o anda
deletedmom01 Aygul1996 Canım gaz yok diyorsun ama ne kadar da çıkarsan gaz yine oluyor onun için damla kullanmalısın memedeyken ayaklarını çekerek ağlıyorsa sancısı var demektir bi kontrol et öyleyse doktora götür damla versin yoksa zor atlatılıyor
Zeynepeylul Canim emzige alistirmaya calis farkli emzik dene birde gaz damlası kullan doktora danisarak agliyorsa mutlaka vardir bur sıkıntısı daha cok küçük kendini ifade edemez benim kızımda oyleydi emzige alistirdim ve rahat ettim ve uyurken mümkünse nini aç yaninda biriaii var sanip uyuyabilir
Fatmanurr Muhakkak gaz damlası verin benim Önerim infacol gaz damlası. Haricen evin içinde bebek arabasında ninni eşliğinde uyutabilirsiniz , Orhan buzuki kolik bebekler için olan olabilir mesela. Biz bu şekilde yendik bu durumu umarım faydası olur.