AsilZeynepp balinnannesii bunubende çok merak ediyorum sadece emziriyorum bende kızım kilolu herkesl çok kilolu diyor dikkat et diyor nasıl dikkat edin emiyor cocuk
Selin39 balinnannesii anne sütünün hiçbir zaman obezitesi olmaz, bunu uzmanlar söylüyor. Ama formül mamanın obezitesi olur
Mamagood Benim kızım da anne sütüyle tombik olanlardan. 11 aylık, 6 ay sadece anne sütü aldı, sonra ek gıda döneminde dahi çok az yiyor ama cok emiyor. Umarım obezite yapmıyordur, babası da ben de zayıf insanlarız ama ailede kilolu insanlar var.
Mom8 balinnannesii hiç bir şey olmaz korkmayın. Oğlumda hep iri bir bebekti. Aşıya gittiğimizde ebe her seferinde anne sütüyle mi besleniyor mama alıyor mu diye sorardı. Hiç mama içmedi sadece anne sütüyle kilo aldı. Gören herkes obez olur dedi ama 8 yaşında şuan resmen kemikleri sayılıyor
Albayrakokur Kızlar bende emziren ve aynı zmnda mama veriyorum ama gğ 2 kwre gerisi benim sütüm sağlıkocağına gttim bugün aşı var die yaptırmadım rota aşısıymış neyse 6 900 61 santimmiş obez olur mamayı bırak dedi ama emeklemedöneminde yürrken falan baya zayıflar yani btün bebkler obez olcağını dşünmüyorum
Tugceksck Obezitenin ne anne sütüyle ne de mamayla bi ilgisi olduğunu düşünmüyorum ben tamamen çocuğun yapısıyla alakalı bi durum genetik yani. Tamam anne sütü mucizevi bi besin buna hepimiz okeyiz de mama da zehir değil. Burda bebeğini mamayla besleyen bi çok anne var biri de benim. Anne sütü obez yapmaz diye bi kural da yok ayrıca bi çok tanıdığım var zamanında sadece anne sütüyle besleyen ama çocukları şu an obezite olma yoluna doğru giden. Aynı şekilde mamayla beslenip normal kiloda olan bi çok bebek de var. Tamam çocuk anne sütü aldı ama sonrasında nasıl beslendiği de önemli aynı şey mama içinde geçerli. Anne sütünü övüp mamayı yermenin bi anlamı yok bazıları çok kırıcı oluyor çünkü
melankolik balinnannesii benim oglusa da öyle diyorlar boşver zayıf olacagina kilolu olsun dis zamanı yada emeklemeye yürümeye başladıktan sonra kilodan eser kalmayacak ilk bebegimden biliyorum 😁 bu arada bende bebekken aşırı sismanmışım annem doktora götürmüş ek gıdaya başlamış annem.yemiyomusum doktora ek gıda almıyor iyi beslenemiyor deyince doktor anneme bağırmış kaldır su çocuğu patlatmaya mi.niyetin var senin demiş bende her zamab zayiftim hic kilolu olamadim hatta kilo almal icin ne varsa denemis bir insanim yani anne sutunun hiçbir zararı olamaz bol bol her istediğinde emzir sen ☺☺