Sophie8 mama zehir değil. Zaten ek gıda da ilk zamanlar beslenmesinin yüzde ,70 ini mama veya anne sütü olusturmali. Sütünüz bu dilimi karsilamiyorsa ek olarak mama verebilirsiniz. Benim kızım anne sütü az aldı mama kullaniyor. 6.5 aylık bir aydır da ek gidadayiz. Doktorum ek gıda yedikten sonra istediği kadar mama içebilir dedi. Gelişimi de her ay çok iyi