Merhaba kızlar bugün kızım 3 aylık oldu 3 aylık kontrol için daha önceden arandım ve sağlık ocağına gelmem söylendi oraya gittik kontrol esnasında boy-kilo kafası falan ölçüldü hemşire ölçümü yaptıktan sonra geçen aydan bu aya kadar 600 gram aldığını ve mama ile beslenen bir bebek için az olduğunu fakat Bebeğimin kilosu iyi olduğunu çok önemli olmadığını söyledi önce Daha sonra ise kilo alması biraz az geldi gözüme O yüzden 15 gün sonra tekrar görelim dediler İşte o zaman da az gelirse 4 aylık olunca doktora götürmeniz öneririz dediler ama bebeğim gayet iyi toplu bir bebek yani Zaten bu ay en fazla 6 200 gram olması lazımmış benim bebeğimin kilosu bunun üstünde ama aklım Karman çorman oldu Annem de çocuk gayet sağlıklı kilosu da iyi sen onlara bakma Takma kafana dedi sizin düşüncelerinizi merak ettim Bir de sizin bebeklerinizle kilosu nasıl böyle 3 aylık olanların