Kızlar slm Dr 3. Ayda rotavirüs haricinde menenjit aşısı da önerdi yaptıranlar varmı 2çeşit menenjit asısı var dedi. Bexsero ve nimenrix dedi sanırım. Ya para tuzağımı valla anlamıorm. Birçok aşı ekleniyor. Evet asılar önemli ama soygun gibi bide 3,5,7,13,14üncü aylarda yapılması gerekiomu ş bu 2 aşının da tabiki çocuklarımızın sağlığı herşeyden önemli ama nasıl yapıcaz valla artık devlet bi el atsa iyi olcak durumu olan yaptıracak olmayan napsın. Gerçekten sinirleniyorum.