Merhaba, oğlum 9 aylık gün aşırı çok su içiyor. Pipetli suluk aldım kolay olsun diye ama onda da aşırı sevdi su icmeyi. Şu içmenin bu zararı olur mu ?? Birde bu kolundaki isilik mi ?? Ankara 3 4 gündür aşırı sıcak. 37 derece ve benim evim de güneşin içinde.
