Nnefes 3.ayina giren bebeğimi üşüttüm sanırım 😔 öksürük ve tıkanıklık var.. Bu durumu yaşayan var mı doktor a gidip doktorunuz önerdiği bir şey var mı? Doktorumuza gideceğiz ama uzak olduğumuz için 1 günümüz var.. Bana onerebileceginiz bir şey var mı arkadaşlar?
SeymaBeyza Nnefes Hiriltisi var mi? Terletmemeye calis.Sirtina mendil,tulbent gibi seyler koyabilirsin.Gogsune de ozellikle dikkat et. Burun akintisi var mi,yemek yiyebiliyor mu boyle seyler onemli.Beslenmesine ozen goster canim. Allah sifa versin.