_Rukayye Merhaba kızlar ben iki şişe kullandım yeter diye almadım bu hafta. yine sancılı gecelerimiz geri dönünce sormak istedim doktorlar ne kadar kullanmamızı öneriyor 3.şişeye geçmem sakıncalı olur mu ki?
BusraElaa _Rukayye bizim doktorumuz 6.aya kadar kullanin dedi probiyotik oldugu icin binevi vitamin de var icinde biz 3.5 ayligiz 4.şişemiz
_Rukayye deletedmom913 Hayır kabızlık yapmadı aksine çok çok rahatladı önceden yaparken ağlardı kabız olmamasına rağmen. Şimdi yaptığını duymuyorum bile
ErendizBige Doğal olduğu için bir sakıncası yok diye biliyorum ama siz yine de danışın doktorunuza riske atmayın bence😌