Üç aylık oğlum 8 kilo oldu annem saatli ver ileride şişman olur diyor ilk doğduğunda sarılık olmasın diye fazla emzirdik şimdi iki buçuk saatte bir emiyor üç saate çıkaramıyorum ve on dakika falan değil beş dakikacık emiyor böyle kilo problemi olanlar var mı yada emeklemeye başlayınca zayıflar mı acaba