DuruK Bebeğim 2 aylık. Dün gece hiç uyumadı bugün öğleden sonra beş buçuk gibi uyudu. Çok uykusuz olduğu için dört buçuk saat kesintisiz uyudu bıraksam daha uyuyacaktı epeydir uyuduğu için göğüslerim de dolmuştu bende emziremek için uyandırdım güzel emdi memeyi boşalttı tekrar uyudu. Bende o sırada altını değiştireyim dedim öncek bezine hiç kaka yapmamıştı. Çişini bile bi kez yapmıştı. Temiz bezi taktım. Bu saat oldu daha bezinde hiç bişey yok. Evet kakayı biliyorum üç güne kadar yapmayabilirler. Ama hiç çiş bile yapmamış. Anlamadım bi türlü kafam çok karıştı bunu yaşayan var mı?