Pikabu Selamlar, bebeğim 20 günlük..İlk zamanlar günde 8-9 kez kaka yapıyordu ama son 2-3 gündür günde max 3-4 e düştü. Normal mi? Beslenmesi normal devam ediyor anne sütü ile besliyorum. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 😌
drn5410 Pikabu doktorum geçen anne sütüyle beslenen bebeklerin birkaç gün kaka yapmaması normal tarzı konuşmuştu. Besleniyor mi doyuyor mu açısından soruyorsanız çişine bakmanız gerekiyor günde 5 6 kere çişi varsa yeterli besleniyor demekmiş