Papatyaa_ Merhaba anneler ben süt sağıp dolapta saklıyorum, yeniden süt sağıp bi önceki sakladığım sütün içine atabilir miyim yoksa ayrı bi kavanozda mı saklamalıyım ?
cdirge Papatyaa_ ayrı saklamanız lazım. Hemşiremiz bana sağdığın hiçbir sütü birleştirme hepsini ayrı ayrı üzerine tarih saat yazarak sakla demişti.