Kızlar kızım bir aylık sab simplex ile biogaia kullanıyorum yaklasık 10 gundur cok cok rahatladı dıyemem ama eskısı kadarda kötü degil ne zamana kadar kullanmalıyım doktrum 3 ay dıyo ama en azından sab bıraz azaltsammı dıye dudunyrum cunku bagrsakları teöbellge alısırsa sonra sıkıntı yasamak ıstemyrum