Bebeğim 1 yaşına girecek ve hâlâ kendi başına uyuyamıyor. Emerek uyumaya alıştı, doğduğundan beri emzik almadı alsaydı beşiğine koyup biraz sallayıp uyuturum diye düşünüyordum ama yok hayır.
Emerek uyuduğu için de gece sık sık uyanıyor kendi kendine uykuya dalamıyor.
Ne yapmak lazım ?