Papatyaa_ Merhaba anneler ben süt sağıp dolapta saklıyorum, yeniden süt sağıp bi önceki sakladığım sütün içine atabilir miyim yoksa ayrı bi kavanozda mı saklamalıyım ?
sselinelif Papatyaa_ Canım sıcaklıkları aynı olması gerekiyormuş. Dolaba koyduğun soğuyan sütün içine yeni sağdığını koyamazsın
Mom62636362 Papatyaa_ hemen koymuyorum ben, önce sağdığım şeyin içinde koyuyorum, soğuduktan sonra torbanın içine boşaltıyorum, sıcaklıkları farklı olduğu için sorun olur mu bilmediğimden risk almak istemediğim için böyle bir yöntem uyguladım hep