Sanırım 1 aylık olmadan kesmiştim tırnak makası ile sonra dediler 40 günden önce kesilmez falan diye ne alaka dedim. Kuranda yazmayan şeylere ben asla inanmam çünkü biseyde olmadi suan 3 günde bir uzuyor 4 aylığız hep kesiyorum.daha sağlıklı uzuyor bence