miracinnannesii Ya kızlae saglık ocagına gdıorm 7 kilo dıo hastaneye gdıorm 8250 dıo hangisine inanıcagmı sasrdım ya 400-500 gr olsa neyse 1 kilodan fazla fark var arada. Ayını blerek sylemedm kıyaslama olmasın dye bu arada🤦🏻♀️
Linaidilmom miracinnannesii Bizim sağlık ocağı kıyafetiyle tartıyor, hastane çıplak ama sizin ki anlamadım tam tersi gibi😂
GoGirl miracinnannesii ilk dogum kilosu nerde olcudu ayni doktorami devam ediyorsunuz her tarti farkli oluyor malesef ben ilk hastanedekine gore doktorda devam ediyorum
minikailemmm miracinnannesii ne oluyor üstünde kıyafet bizimkide kıyafetle tartıyı her seferinde sadece zıbınla götürüyorum 50 60 gr düşüyo az mı
Sonsuzask_06 miracinnannesii evet epey fark var oturuyorsa eğer şu üstüne çıktığımız tartıya koysanız her hangi bir yerde yada evinizde varsa başka fikir üretemedim 😣