Esraaosmanefe Kızlar eşimin dün testi pozitif çıktı çok fazla belirti göstermiyor şuanlık burnundan ve ağzından test yapmışlar 4 aylikta bebeğimiz var daha dune gelene kadar benimle temas halindeydi bende de belirti yok ama korkuyorum bebegime birşey olmasın 😪😪😪
demirboy Esraaosmanefe odalarınızı ayırın eşiniz bir odayı kullansın. Siz bebeğinizle ayni odada yatarken bebeğinizin yatağını kendinizde biraz uzağa koyun. Gece beslemeye kalktığınızda bile maske kullanın ben öyle yapmıştım. Aynı şekilde gündüzleri de çift maske kullanın sürekli elinizi yıkayın dezenfekte edin. Eşiniz banyo/tuvalet kullandığı zaman hemen dezenfekte edin evinizi sık sık havalandırın. Eşiniz bebeğe yaklaşmasın. Plastik tabak vs kullanın çöpünü de poşete kendi atsın.
Esraaosmanefe demirboy eşim ayrı bir odada kalıyor çocuğu ben emziriyorum bebeğim 4 aylık oda pozitifse onu nasıl tedavi ettiricem ya duyan bilen varsa yazsın allah rızası için
Esraaosmanefe Eşim de ateş çıktı 38 sonra da test yaptılar bende şuanlık yok ama korkuyorum yada var belirti vermiyor