4 aylık kızım var dün hastaneye gittik aşı olmuştuk ateş yaptı hemen hastaneye götürdük hastanede kan testi idrar testi yapıldı herşey normal ama CRP 32.8 çıktın devlet hastanesi hiç birşey yok normal dedi başından savdı bizi içime sinmedi konuşmaları özel hastaneye götürdüm orada baktılar sonuçlara bu degerle ben size ilaç yazmadan göndermem yüksek bi sonuç dedi internetle araştırdım biraz 33 çakanlara yatış falan verilmiş bizede verilirmiş acaba yarın kontrole çağırdı doktor tekrar daha once başına gelen varsa neler yaşadı bir anlatabilir mi? Kac degerle yatis yaptınız kac gun yatirdilar.