Linaidilmom Kızlar günaydın hayırlı cumalar. Bugün doğum yapalı 51 gün oldu lohusa kanı sürekli geldi benden 5 gündür sarı su gibi geliyor. Kan yok, bu bitmiş olduğu anlamına mı geliyor? Abdest alsam olur mu? İlişki de olucak haliyle ama sarı su sıkıntı mı?
drn5410 Linaidilmom bildiğim kadarıyla 40 gün lohusasın 40 bittiği vakit namaz farz oluyor. Özür sayılıyor artık gelen gusül almak gerekiyor bende sarı gelmesi bittiği anlamına geldiği için ben 31. Günü gusül almıştım
Papatyasevdalisi Linaidilmom 40.gun gusl aliyosun zaten canm 40dan sonrasi özur oluyo bende ayni seyi yasiyorum 40dan sonra gelen ozur kani oluyo her vakit ezan okunuyo abdest alip namazimi kiliyorum ozur oldugu icin her vakir abdest tazeleniyo kesilir kesilmezde gusl alabilirsin zaten 40.gunden sonra 15 gun gececek ondan sonra gelen sey adetten sayiliyo
Mamasita Hayır canım bitmiş. Benim de öyle oldu abdest alabilirsin. İlişki olmasın da da Bi sakınca yok 😊
Linaidilmom drn5410 Bende öyle biliyorum da yanlışlıkta olmasın dedim günaha girmiyim diye sormak istedim çok sağolun🥰
drn5410 Linaidilmom yinede araştırın isterseniz bilene direk danışın ben İnternet üzerinden okudum yanlış anlamışım yanlış uyguladım o yüzden çok pişman oldum sorma bilene danışmayıp okuduğumu yanlış anladığım için çevrenizde bilen biri varsa arayıp sormanız daha uygun olur 😊 hassas mesele neticede, hayırlı günler ☺️