Kuzular bebeğimin 2gündür ateşi var . Calpol verdiğimde düşüyor etki_si gidince tekrar çıkıyor Doktora gitmeye korkuyorum virüs malum ne yapmalıyım kaç güne geçer nasıl geçer lütfen bilginiz varsa yardımcı olun.. çok huzursuz hep tv izletiyorum baskantürlü durmuyor