3.ayina giren bebeğimi üşüttüm sanırım 😔 öksürük ve tıkanıklık var.. Bu durumu yaşayan var mı doktor a gidip doktorunuz önerdiği bir şey var mı? Doktorumuza gideceğiz ama uzak olduğumuz için 1 günümüz var.. Bana onerebileceginiz bir şey var mı arkadaşlar?