Ozgurberk Merhaba anneler normal doğum yaptım 53 günlük anneyim kanamam hala ara ara oluyor böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
Ozgurberk Butterfly canım kırktan sonra olmaması gerektiği söyleniyor ama doktorum izinde olduğundan gidemiyorum maalesef
TugbaAda 40 ım çıktıktan iki hafta sonra 10 gün filan kanamam yeniden başladı doktor normal olduğunu söylemişti bana .Ama siz isterseniz kendi doktorunuza bi sorun .