esra-ediz Papatyaa_ canım dinleniyor musun? uyuyor musun? sütün bol bol emzirdikçe gelir, ilk 3 ay bebek annenin yaka iğnesidir derler. sürekli emzir ki süt üretimin artsın. dinlen uyku cok onemli bol su iç. ins memeye devam edersiniz:((
Papatyaa_ esra-ediz haklısın daha çok küçük emme kuvveti zayıf ve çabuk yoruluyor inşallah zamanla düzelecektir 😊
esra-ediz Papatyaa_ Allah bagıslasın canım daha cok kucuk. sürekli emzirirsen sütün daha cok artar canım ya , mamayı bırakmay çalışsan.. süt emziridkçe gelen beyinden salgılanan bir sey.
esra-ediz Papatyaa_ düzelir canım ben ağlayarak emziriyordum 2 ay ağladım acı cektim aam düzeldi. şimdi vakum gibi cekiyor masallah en fazla 10 dk da doyuyor. ilk 40 gün süerekli emmek istiyor aç olmasada memede durmak ister. pes etme cnm. ins mamaya devam etmezsin insallahh ❤️:)
Papatyaa_ esra-ediz inşallah canım az önce ilk defa on dakika kaldı vakum gibi emdi maşallah çok şaşırdım. Biz anneler sabırsız oluyoruz sanırım bir an önce karnı doysun aç kalmasın yavrumuz diye stres yapıyoruz :))
esra-ediz Papatyaa_ yavas yavas anca cekebiliyor canım normal daha cok kucuk :) sabırla emzir, kilo alımı yerindeyse cişli kakalı bezi varsa doyuyordur. benım kollarım kopuyordu bazen ama geçiyor:) o ıyurken sende uyu dnlen bol bol sütün olur