Mercimek2 suan 4 ay 11 günlük oldu uykusunda tabi ki baya düzelme var tabi tamamen düzeldi diyemem sık sık emmryr kalkıyo arada gazı oluyo kalkıyo falan ama sunu anladım sorun gercekten gaznıs yani gazı olmayan veya baska sıkıntısı olmayan bebek zaten uyurmus yani bugünler gecici merak etmeyin😊 Ve ben gazı için de sab simplex ve almanyadan bi krem getirtti kayınvalidem karnına sürüp masaj yapılıyo onu kullanıyorum onların da cok faydası oldu..