kullaniciadim Bir yaşında bebeğim var hamile olduğumu öğrendim. Emzirmeye devam edebilir miyim, emmeyi kendi bırakır diyorlar ne kadar doğru, az yaş farkı olması beni zorlar mı? Fikri olan yazabilir mi?
bitterikolata kullaniciadim tandem emzirme diye araştırabilirsin canım düşük riski gibi ekstra bi durum yoksa emzirmekte sıkıntı yok
Selin39 kullaniciadim seni zaten zorlar canım ama çocukları daha çok zorlar.. cocuk uzmanları ve cocuk psikologları kesinlikle bu kadar az yaş farklı çocuğun gelişimi açısından önermiyor.
Morcivert061 kullaniciadim benimde 13 aylık kızım var 6 haftalık hamileyim. Emziriyorum hala bi doktor 3.ayda bıraktır dedi. Biri emzirmeye devam rt kendisi bırakır dedi bende emzirmeye devam ediyorum. Tabikide bizi zorlar ama kaç yaşında doğum yaparsan yap zorlıcak zaten. Ben hep rahatlığa alışıp 3 sene sonra doğum yapmaktan korktum o zaman daha zorlanırdık emin ol. Hayırlısıyla gelir ilk çocukta tecrübesizdikte baktık. İlinci çocukta biliyoruz artık ne yapacağımızı nasıl olsa 😍
Zehra22 kullaniciadim Oğlum 1 yaşındaydı ikinciye hamile olduğumu öyrendim ve 3 ayında kesdim sütten ….
kullaniciadim bitterikolata evet okudum aslında fakat bu durumu yaşayan varsa ne gibi zorlukları var birinci ağızdan öğrenmek istedim
kullaniciadim Morcivert061 aynen her doktor farklı bişey söylüyor ben henüz gidemedim doktora yeni öğrendim çünkü, bi taraftan diorm ki birlikte büyürler belki ekstra rahat bile ederim, bi taraftan Allah ım nasıl dayanıcam diyorum. Bebeğim beni hiç bırakmıyor resmen paçanda sürekli yemek bile yapamıyorum tuvalete bile benle gelmek istio 😄 kardeşi olursa onla oyalanır falan bilmiyorum kafamda deli sorular 🥳
kullaniciadim Zehra22 kendi bırakır zaten olayı olmadı yani, bıraktırmak da içimi sızlatıo aslında kendi bıraksa keske diorm cünkü meme bağımlısı benimki hobi olarak emdiğinş düşünüyorum hatta😄
Zehra22 kullaniciadim evet benim oğlumda bağımlıydı zorla ayırdım bi gece sabaha kadar ağladı sonra şerbet verdim Her süt istediğinde
kullaniciadim Zehra22 nasıl ayırdın peki hangi yöntemle ay cok üzülüyorum bu bebekler ağlayınva dayanamıyorum off
Dragon2018 kullaniciadim ben emzirirken hamile kaldım şuan 20aylik bebeğim var ve 20haftalik hamileyim hala bırakmadı bebeğim ama sütüm azaldı tabi yinede uykuya geçerken emiyor ve gecede çok uyanıyor cnm yanıyor ama bırakmasını bekliyorum zatn altı aydan sonra bıraktr dedi doktorum en fazla bir ayımız kaldi
kullaniciadim Dragon2018 zaten iki sene olmuş yaklaşık sende sorun olmaz cok ii denkgelmiş ben de iki sene emzirmek istiyodum ama kısmet olmayacak sanırm üzülüyorum da napcamı bilemedim o üzülüp ağlayınca kahroluyo insan sanki hakkına giricem gibi gelio vicdani bi yük oldu bu konu maalesef
Dragon2018 kullaniciadim seni çok iyi anlıyorum bende emzirdim ama eminim sütümün kalitesi düşmüştür miktarında bariz azalma oldu çünkü ve sutum koyu kıvam aldı çocuk boş emiyor gibi hissediyorum amarlarim çekiliyor sanki bikac ay bile olsa insan üzülüyor ama benim teyzem sekiz aya kadar emzirdi sonra bebek doğduktan sonra ikisini bir emzirdi bı sıkıntı olmadı sadece son ay emzirmedi belki denemk istersin böyle yapan anneler var
kullaniciadim Dragon2018 sanırm kendi bıraksın diye bekliycem bırakmazsa zorla ayırabileceğimi sanmıyorum Allah tan hayırlısı umarım onun için dw benim için de zor olmaz Allah bi kolaylık verir. Hayırlı olsun sana da sağlıkla kucağına al güle güle büyüt cnm