merhabalar kizlar esim nasipse acikogretimden okuduğu baska bi bölümden atanmak istiyor açılırsa ben mersin istiyorum bi iki kez gittim cok iyi bilmiyorum mersin i ama ne bileyim hep hayalimdi orda üniversite okumak yaşamak.siz memnun musunuz kiralar falan yasam pahalı mı.tesekkurler şimdiden 😊