Kızım bi kaç gün sonra 7 aylık olacak. Sağlık ocağındaki ebe bıngıldağının kapanmış olduğunu söyledi. Telaş etmeye gerek yok sürekli kontrol edicez dedi ama açıkcası biraz korktum..
Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Baş çevresinin büyümeme ihtimali olabiliyormuş sanırım.. Yaşayanlar deneyimlerini anlatabilirler mi