Esımle temasımızın 9günü bende belirtiler cıkmaya basladi ates basıyor usuyorum bogazım agriyor oksuruk basladı bebegimle tek kaliyorum hastaneye gidemedım bebemınde burnu tıkalı sürekli hapsiriyor ılce saglıgı aradım hastaneye gidemiyorum dedım test ıcın yonlendircegını eve gelceklerını soledı yetısırse bugun gelirler dedi insallah gelirler