asyasare anneler kizim 8 aylik olacak. dun kuzu kiyma aldim ilk defa yiyecek 250 gram kadar. kofteyi yapsam buzluga atsam yedircegim zaman cikarip pisirsem bir zarari olur mu ? yoksa direk kiyma seklinde mi koymaliyim ?
Banu_alper asyasare kiymayi minik parcalara bolup atiyorum ben kofteyi taze yapiyorum yumurta koymuyorum da tutmasi icin ince bulguru biraz sicak suyla islatip sisiriyorum oyle yoguruyorum ya da az birsey yulaf unu tam bugdag unu koyuyorum bir kasik yag bir iki kasik su koyup pisiriyorum
asyasare Batininannesi peki icine galeta unu mu ekmek ici mi koymaliyim ? ikiside zararli diye dusundum un ve tuz var sonucta. hic koymasam yumurta sarisi ile toparlayabilir miyim ki? siz nasil yapiyorsunuz tarif verebilir misiniz
asyasare Banu_alper Selin39 Batininannesi HonKiPonKiDoNiNo hepinize cok tesekkurler irmik vardi evde onunla yaptim. yarisini da ayirip buzlga attim taze yapmak icin. cok tesekkurler 🙏
HonKiPonKiDoNiNo Sadece kofte olarak degilde corbalarinada koyabilirsiniz kuzu kiymayi..Afiyetle yesin bebisiniz sifa olsun sevgilerr 💕 asyasare
asyasare HonKiPonKiDoNiNo bugun ilk defa yedi kiymali yumurta seklinde yaptim sevdi 😊 3 gun deneyecegim kucuk kucuk dediginiz gibi sebze yemegi vs seklindez alerji gozlemlemezsem kofte olarak yapip eline verecegim. cok tesekkr ederim