-TubAsel- Kızım 6 buçuk aylık evde çok iş yapmamama rağmen bacaklarımın kollarımın ağrısı halsizligim hiç geçmiyor. Sabah yataktan kalkarken bile.yorgun kalkıyorum var mı benim gibi olan? Kullandığınız bişey var mı bunun için
asyasare -TubAsel- senin gibiyim canim. afedersin evimi b.k goturuyor sadece yemek yapiyorum neredeyse. kizimda uysal bir bebek cok yormuyor ama bel agrisindan halsizlikten yataktan kalkmak istemiyorum. vitamin eksikligi midir kansizlik midir bilmiyorum. bir tahlil yaptirmak lazim aslinda
Sueda2929 -TubAsel- aynı canm evimi pislk götürüo ama umrumda değil eşimde zaten çok pis bi insan bende baktm yetişemiorm kendime zarar hep bıraktm bende ev işini zaten gücüm yok halsizim kansızdım ben hamileykende bekarkende ondan sanırım yemek bile yapmaya gücüm yok bebeğimle zor ilgileniorm
Prensinannesii06 -TubAsel- d vitamini takviyesi aldınız mı doğumdan sonra? Bende öyleydim kendi kendime ne hastalıklar buldum internetten ama meğersem doğumdan sonra d vitamini düşüklüğü çok olurmuş annelerde ve bu da yorgunluk halsizlik kemik ağrısı yaparmış kullandım geçti şükür
Gulay-58 -TubAsel- var aynen ben oyleyim cocuk yoruyordur dedi doktor saglik ocaginda tum testlerimi yaptirdim canim gecmek bilmedi birturlu bendede sezeryan dogum oldu dogumdan beri tam eski enerjime hic dönemedim malesef
-TubAsel- Sueda2929 benimde eşim.eve geç.geliyor bende disardan sipariş veriyorum ev temizligine de sağolsun kardeşim yardımcı oluyor bir tek bebekle ilgileniyorum ama sanırsın dünyadaki bütün işi ben yapıyorum öyle halsizlik ve yorgunluk ağrı var üzerimde :(
Gulay-58 Sueda2929 zaten bir gun biraktinmi ev isini varya heryer birbirine giriyoe ya nasil bukadar dagiliyor pisleniyo anlayamiyorum yapa yapa bende yoruldum
Prensinannesii06 -TubAsel- vitaminler tahlil yapılmadan kullanımda zararlıdır eğer d vitamini eksikliğiniz yoksa fazlası başka bir zarar verebilir sağlık ocağına gidip kan tahlili verebilirsiniz bana doktor yazdı belki d vitamini değil magnezyum eksikliği ya da kansızlık bunlarda yapabiliyor o yüzden siz önce tahlil yaptırın
Sueda2929 -TubAsel- ben tekim dışarıdan sipariş vermeye başladm baktmki başedemiorm zaten hiç yaptıklarmdan bişey anlamıorm bebeğim çok agır ve kucak istio hep. Kimse kucagına almıo hep benim kucagımda.. belim boynum kopuo ev işinede el atamıorm bu halsizlikle
-TubAsel- Sueda2929 aynen canm yemek yapsam zaten yorgunluktan onu yiyesim.gelmiyo birde bu ara gece gündüz hiç uyumuyor sadece kızımın yemeklerini yapıyorum işte kendime yapmıyorum bir şey
Sueda2929 Gulay-58 bende cok yoruldm baktmki yetişemiorm bıraktm .. eşimde dagınık düzensiz birisi onun mu arkasını toplayaym bebekle mi ilgileneym baktm ki çok yıpranıorm sadece bebegimle ilgilenmeyi tercih ettim bnde