bsr07- merhaba. Bebeğim 8bucuk aylık
kahvaltı(her çeşit biber, lor, tuZsuz her çeşit peynir, mutlaka pekmez, yumurta sarısı ve salata rendesi(yutması kolay olsun diye)
meyve
mutlaka proteinli bir yemek+bol yoğurt
yatmadan mama
gün içinde ve gece yatmadan ve gece uyanınca sürekli anne sütü.
her öğününde mutlaka sıvı bir şey veriyorum yoğurt salata rendesi şekersiz komposto gibi. Ağzında tuttuğunda yemeği iyi oluyor yutuveriyor onları verdiğimde.
Genelde tabağı mama sandalyesine koyuyorum yarı blw yarı kendim besliyorum. Rende de olsa her besini elliyor.
Özellşkle kahvaltıda olmak kaydı ile asla püre yapmıyorım yemekleri
Mesela bugün 9 da kahvaltı ettik (peynirli omlet, salata rendesi ve salatalığın içini parmak şeklinde kesip blw yaptık)
12 gibi meyve yedi( kara üzüm çekirdekleri ayrılıp ikiye böldüm. İki üç ince dilim armut)
4gibi ana öğün yedi (tiftilmiş organik tavuk eti ve parmak kabak ile bol keçi yoğurdu)