Kbraltn1610 benim kizimda o aylarda oyleydi. sebebini hala cozemedim. 2.5 aylikken ve 4.5 aylikken yapti aynisini. aglamaya basliyordu biberon gorunce. mamayla alakasi yok en sevdgi iyi gelen mamayi vermeye devam edin. bir sure kasikla verin, siringayla verin. zorlamayin azar azar sık sık verin. gecici bir donem. bazen meme mama reddi olabiliyor bebeklerde. kendiliginden geciyor. kizim suan 7.5 aylik eskisi gibi istahla yiyor mamasini. ben k donem mama saati geldiginde bebek arabina koyuo kapinin onune iniyordum etrafa bakarak yiyordu. ya da balkona cikip o sekilde yediriyordum. cok zor cok haklisini