Burcu15
sabah:
meyve püresi ve eline meyvenin kendisini veriyorum ,yumurta sarısını bilimum şekilde kullanıyorum.
öğlen:
sebze püresi ve eline sebzenin kendisi haşlanmış şekilde içine cebiz atıyorum.
ara öğün:
doğal bebe bisküvisini yumuşatıyorum yediriyorum .
akşam:
çorba içiriyorum bardakta .
bazen kuzu kıyma bazen de 5 tahıllı ek besin koyuyorum içine.
- ay böyle geçiyor bizde.
- Ayda daha katıya geçeriz sanırım.
tuz ve şeker asla yok .