Selin648 ben bir kaç doktora danıştım kullanmakta sakınca yok dediler üstelik biri tam doğalcı ilacı son raddede verir, bebek bezine dahi karşı bir doktor. 4 aylıktan itibaren diyorlar ama çocuğun sırtını güzelce tutabilmesi önemli rahatsız olmayacak ağlamayacak mesela. Bizimki 5 aya doğru rahat edebildi, koyduğum gibi 5-10 dk ya uyuyor eve girmeden uyanmıyor çok rahat