Merhaba 1 yaşında bir kızım var kesinlikle su içiremiyorum ne kaşıkla ne meyvele karışık ne bardakta ne pipetle ne biberonla hiç bir şekilde su içiremiyorum artık çok tuhaf olmaya başladı doktor günde 4ten fazla çişli bezi varsa normal diyor ihtiyacı yok demek ki diyor ama artık biraz garip gelmeye başladı bana başına böyle bişey gelen var mı