Ayseyucel33 ben bir yaşındaki kızıma 150 mlye iki şeker kaşığı koyarak içiriyordum uyku saatinden bir saat önce.
Normalde nasıl uyutuyorsanız o şekilde uyutun. Uyku ilacı değil asla bebeği baygınlık derecesinde uyutmuyor ama. 2 3 saatte bir kalkıyorsa o kalkmayı kesiyor. Devamlı uykusunu bölüp mızırdanıyorsa bölemiyor yani kesintisiz bir uyku için. Ben krndi bebeğimin ayına göre o şekilde verdim ama siz 100 ml bir şeker kaşığı yapıp 3 e bölün sabah öğle akşam 30 ml şeklinde verin. :) bizde işe yaramıştı inşallah sizde de yarar