Merhaba kızlar.gecenlerde gaz problemi ile ilgili başlık acmistim.bebegimin dünden beri karnı fokur fokur sürekli gurulduyor ama açlıktan degil ve buna ragmen hiç rahatça gaz veya kaka çıkaramıyor.herhalde çıkaracak ishal falan oldu diyorum ama olmuyo.vir de dün doktora gittim.rezene çayını sordum.evine bile sokma dedi.soracagim çok soru olduğu için neden diye soramadim o telaşla.humananin rezene kimyon çayını içip memnun kalan var mı acaba? Bilindik bir zararını gormedim internette.ise yarıyorsa ben de içeceğim