Kızım 7 aylık olacak son 5 gün .🥰
ama iştahsız bir bebek ek gıdaya erken başladık iştahsızlık yüzünden fakat yine aynı
ağzını açmıyor tutmuyor.Uykusunda mama içiriyorum .Kilosu ve boyu şükürler olsun normal arkalıklar da o da benim zorumla .Siz de durumlar ne ?