Mom-mom Merhaba kızlar, 2 eylülde 38 haftalık Gebelik kolestazı nedeniyle acil sezaryen oldum. Ama sütüm yok, göğüs ucum napsın bu bebe 😭 2900 doğdu sarılık olmasından korkuyorum. Göğüslerimi sıkmaktan perişan oldum. Mama fln bişey önerin bana 😒
bitterikolata Mom-mom silikon göğüs ucuyla denemeni tavsiye ediyorum ucun yoksa bir de memeye döndürmek istiyorsan sakın biberonla verme kaşıkla ya da enjektörlü verebilirsin henüz çok küçük biberona alışırsa seni almaz. Benim de oğlum 2860 doğmuştu gece gündüz 2 saate bir emzirdim asla saat atlamadım başlarda mama da verdim hipp combiotic canım korkma hemen toparlanır birden büyür minnak ❤️
Miraykiz58 Mom-mom biz doğumdan beri aptamil kullanıyoruz. Ama son bir aydır aptamile ek hipp de kullanıyorum. Instagramda bir sayfada(doktordu sanırım) anne sütüne en yakın mamalar aptamil,hipp combiotik ve bebelac gold olduğunu yazmışlardı
MisSaLyaa Bnm kizim 2 300 dogmustu sezeryandi ve sutte yoktu ozelde dogum yapmistim doktorum aptamil yazmis ben cikmadan esim aldi ve kullandik sukur sorun yok 11 aylik oldu bile🤗
Betim Mom-mom ben de sezaryen olmuştum ilk 4 gün damla sütüm gelmedi yapmadığım şey yemediğim yemek kalmadı.. silikon göğüs ucu da aldım süt yok ki bebek ne yapsın onu .. ha şimdi faydası var öyle emziriyorum. Mama olarak hastanede vermeye başladık zaten iki saatte bir verdik ona rağmen sarılık vardı 13 günlük olduk . 5. Gün pompayla sağa sağa sütüm gelmeye başladı çok olmasa da bebeğe yetiyor şimdilik. Mamaya gelirsek, hastane holle organik 1 veriyordu bebeğe. Doktora da sordum önerdi biz onu kullanıyoruz . 4 gündür hiç vermedim mama ☺️☺️Biberonla verdik ayrıca mememi reddetmiyor bebekten bebeğe farkediyor o durum da . Stres yapma uyu fırsat buldukça ve bol su iç ☺️
Alpingo Mom-mom zaten ilk günler damla damla geliyor eğer ağlamyor ve 3 çiş bezi varsa bugün sıkıntı etme 5 güne kadar her gün bi bez artıcal şekilde olıcak,eğer yapmıyorsa çiş hipp combiyotik öneririm bende 5 günlükten itibaren kullanıyorum..ve lütfwn kendini yıpratma sütüm yok die ben cok ağladım uyumadım yemek bile yiyemedim hepten gitti şimdi kendime geldim 1 aydır sütüm var ama mamada veriyorum 1.5 aylık bebegm..kesinlijle bibero n verme eds sistemini araştır bebek senide emiyor ve senden kopmuyor
Sudeuzum00 Mom-mom benim bebegimde 38 haftalık doğdu 2.600 doğdu sarılık geçirdi 20 gün anne sütü verebildim şuan sütüm hiç yok 20 günlükten beri mama veriyorum kızıma SMA OPTİPRO ve aşırı memnunun tavsiye ederim cok geçmiş olsun
cydcvk Mom-mom şu an öneri möneri beklemeyin acilen bi mamaya başlayın çocuk açlıktan sarılık olmasın. Çünkü burda biri sma diyecek biri hipp diyecek biri aptamil diyecek her bebek farklıdır. Sizde hepsinden alıp deneyeceksiniz. Şu an acilen çocugun beslenmesi. Ayrıca sütümüz gelir niye gelmesin makinayla sağım yapın çocuga tutturun şu an zaten gelecek süt mikrarı bi çorba kaşıgı kadar olacak ilerde artacak
cydcvk Mom-mom 20 dk birini 20 dk birini sağın . 1 tatlı kaşığı kadar gelmesi bile normal. Gün geçtikçe cocuk emdikçe siz sağdıkça artacak, önceliğiniz emzirmek olsun biberona alışırsa memeyi bırakır.😘
defnesmomm Mom-mom her bebek farklıdır. Ben Hipp ve SMA kullandım. İkisinin de ayrı ayrı avantaj ve dezavantajları oldu. Similac kullanıyorum ve aşırı memnunum. Deneyerek oluyor bu işler. Doktorunuz ne önerir ise onu kullanın, inşallah sütünüz gelir, mama ile devam etmemiş olursunuz.
bitterikolata Mom-mom ben de sezaryen olmuştum 🙃 zor günler ama geçiyor canım benim kan uyuşmazlığınız var mi ben gece her iki saatte gündüz saat başı emzirdim sürekli arkasına da mama verdim kan uyuşmazlığımız da vardı çünkü çok şükür sarılık olmadı iki haftanın sonunda da mamayı bıraktım
defnesmomm Mom-mom sarılık olmasındansa mama vermelisiniz tabi ki. Sütünüz arttığı zaman mamayı kademeli olarak azaltıp kesebilirsiniz. Doktorunuz yönlendirir sizi, üzülmeyin. Mamaların içerikleri de çok zengin artık 😊 Siz emzirmeye odaklanın. Güzel düşünün güzel olsun.
Deletedmom329 Gogus ucum.yok sagarak besliyorum. Sutum 10. Gune ancak geldi. Onden memeyi tutturup arkadan 30 cc aptamil verdim iki saate. Hemen beslemeye basla. Sarilik olur midesi kuculur pisman olursun canim…