Tugbametee biz 3 aylık olacağı daha yeni yara olmamaya başladı. Ne yaptıysam geçmedi lansinoh hiç işe yaramadı. Eşim LR diye bir marka var ya onun setinden almış gelmiş. Kremi bayağı rahatlatmıştı. Sonra çocuğum büyüdükçe daha güzel pozisyonda emmeye başladı geçti. Denediklerim lansinoh,madecassol,hametan,ayva çekirdeği ile elde ettiğim jel,kendi sütüm vs. Belki içlerinden biri sana iyi gelir bilemedim. Herkeste farklı etki yapıyor