susiron Nilinannesiii. İhmal etmeyin takip edin enfeksiyona donusurse Allah korusun hizli bir sekilde cigerlere inabilir .Burun tikanikligi bu tarz hastaliklari hizlica meydana getirebiliyor
dontsleppyunhappy Nilinannesiii evet benimde var, ötüyor resmen. Bir doktorum dediki bademcikleri gelişmiş ve burun eti var. Bendr enfeksiyon dan çok korktum ama değilmiş. 20 günlükken falan farkettim, şimdi 50 günlük
MKaraniko Yeni doğduğundan beri var bizde o ötme sesi. Bir prof bir de normal çocuk Dr u gördü. İkisi de normal, zamanla geçer. Kıkırdak sesi dedi.
Kusananne MKaraniko benim yiğenimde vardı, o ses yüzünden beslenirken çok zorlanırdı. Doktor yemek borusu gelişmemiş zamanla geçer demişti. Şükür geçti
Purelove Nilinannesiii benim oglumda da vardi emerken olurdu. Doktorumuz gecici demisti zamanla gecti.
dontsleppyunhappy Nilinannesiii vallahi ona dikkat etmedim. Ben mama veriyorum, biberonla beslenirken duyuyorum ama, alıştım artık, doktorda önemli bir şey değil diyince, bende cok dikkat etmedim, ama baslarda nasıl korkmuştum enfeksiyon falan diye
susiron Nilinannesiii gun icinde oluyordu sonra sümük atmaya basladi sonrasi enfeksiyon cok hizli sekilde cigerlerine indi nasil oldu anlamadik korkutmak istemem tabi genelde doktorlar hiriltiyi onemsiyor akliniz kalmasin belki onemli degildir ama ihmal etmemekte fayda var
MKaraniko Nilinannesiii bizde sürekli oluyordu. Yani gün içerisinde sık sık. Bazen beslenme sırasında bazennuyku sırasında. Ara ara tekrarlıyor du.