Mavibattaniye Ben aşı konusun da ebemizin burnundan getiriyorum yalan yok , Ateş yaparmı yapar mı diye ☺️Sadece 2.ci ay aşısı için ateş yapar demişti,ha şükürler olsun bizde hiç biri yapmadı , acaba ateşölçer de sıkıntı olabilir mi, hani huysuzluğu falan yoksa ..