Sedef5686 halamjn kizida oyleydi.ay bh kiz neddn zayiftir derdi herkes.ama ailesi bilmiyordu.bi gun kiz kusarken yakaladim.koştum yanina alinini tuttum belini ovmaya basladjm rahat istifra etsin diye.Bitirdi aģlamaya basladi oturdu o kadar agladiki noldu kiz dedim hastalandinmi uşutfunmu sen yoksa dedim.ama sen hiç hastaya benzemiyorsunki dedim.aģladi nolur aileme soyleme dedi.ben hastayim.ne yersem kusuyorum dedi o zaman 13 yasindaydi.bu yuzden zayifldin sen haaa dedim.evet dedi.her yedikdrn sonra oluyorum dedi.ailesine utandigindan soylemiyordu ,zor tutardi kendini.annemi çagirdim herseyi anlattim.agliyordu annemi gorunce.bi kac gun sonra annemm doktora bas vurdu .akciģerlerinde bide midesinde problem varmiş.tedavi tedavvi derken yatiş verildi.herkes bildi ailesinde.uzulduler cok yzulduler .6 ay hastanede uzanarak gecirdi hayatini.18 yaşinda šu an hamiledir.ekim de kizi olucak insallah.bu defa hamilelik kusmalari yasiyor.psikolojik destek aldi hemde 3 sene.sende bi doktora git derim.en onemlisi esinden gizletme haber ver mutlaka