EmnEymn kesinlikle gaz çıkarma işlemini baba daha iyi yaptığı için.aynı benim oğlumda öyleydi.ben artık emzirip direkt eşime verirdim her evde olduğu zaman.ki benim 3.çocuğumdu.her 3 çocuğum da de gaz çıkarma sorumlusu oydu.adını öyle takmıştım..benim de işime geliyordu.çocuk onun kokusuna da alışıyor hem.ben de rahat ediyordum biraz.bence sevinmen lazım.zira ben çok mutlu oluyordum. bu bahane ile yardımcı oluyor diye.