7 aydğr kullanıyorum çok mumnunum sürüşü perşeyi güzel satece otobüslere binince katlanmıyor ama sığıyor ufak araçların bagajına bile sığıyor pusetinin içini puset minderi almak lazım yalnızca daha yumuşak olur rahat eder ben yastıkla yumuşak battaniye ile desteklemiştim altını. İki parça ile uğraşmak zor geleçekse başka katlanır modele bakın çünkü büyük olanı üzerinreyden katlanmıyor araba bu yönünü pek sevmiyorum o yüzden