Sutbitkisi rica ederim 🌺💜 bebeyatmazın önü çok alçak ve oturacak yeri çok dar çocuğu oturtup Çıkarmak ayrı bir iş hadi onu da geçtim önü alçak olduğu için zaten tam oturamıyor çocuk o zamanlar öne doğru eğilip kalıyor yani 1-2 ay kullanılacak bir ürün o parayı vermeye değmez. Bende banyo oturağından aldım sonra şimdi Kızım 8 aylık onu gittiğim yerede götürürylrum Mama sandalyesi olarak bebek arabasının altına koyup hem banyo da kullanıyorum altıda vakumlu kayma falan yapmıyor zeminde uzun vadeli kullanım en temizi o hiç düşünmeyin başka birşey 🤗💜🌺