Eylulbebek2020 Kızlar merhabalar 3 gün önce doğurdum bu benim burada ilk postum. Bugün farkettirmede Benim kızımın iki meme arasında nohut büyüklükğünde şişlik var karnının üst tarafında normal mi acaba bu durum ? Var mi böyle başına gelen korkuyorum