Kızlar ben 2 buçuk aydır ciddi derecede kabızlık yaşıyorum ve çok afedersiniz kızımla beraber en son 6 gün önce yapabildik tuvaletimizi, kızım 3 ay 5 günlük bi değişik ıkınıyor geldi bana gaz sancısı gibi değildi aklıma hiç kabız oldu diye gelmedi internetten araştırdım sütten bebeğe geçermiş bunu duyduğumdan beri çok üzüldüm çok ağladım dün kızım çok huysuzdu tüm gün ağladı meğersem kabız olduğu içinmiş napmam lazım bana yardım edin bolur